DAGEN

Skriver inte för jag har inget att skriva om, har legat hemma de tre senaste dagarna pga. galet sjuk/feber/förkyld. börjar dock bli bättre nu. Det enda som varit bra med att vara sjuk är att jag har kunnat ta igen med alla serier utan att få ångest! och den senaste jag kunde bocka av var Glee! det har verkligen gått ner sig, och det är typiskt att jag slutar kolla ett tag, sen får jag cravings, sen kollar jag ett tag och sen slutar jag osv. jag hade fyra avsnitt att kolla på och alla var ruttna, det enda som var bra var de 20 första sekunderna på den här scenen. De hade lagt in den här låten sååå himla perfekt i scenen, sen är det här typ en av världens bästa låtar så det gjorde också saken bättre, det som gjorde det sämre var när Rachel började sjunga, man ba MEN KAN DU SLUTA TA DITT LIV PÅ FÖR STORT ALLVARL. Det bästa är när han säger ordet "Before" precis i början av låten, han får till det så perfekt!!! slår inte orginalet iaf. men en annan verision som faktiskt är bra är Timo Räisinens. slänger upp alla tre vettja.
 
Glee 


Radiohead, orginalet (helvete vad bra den är)

Timo Räisinen
Kommentera inlägget här: