FANET DILAN

Inte fanet det fula ordet, utan det på engelska (uttala fänet). jag är ett så.jävla.hejdundrans. fan av Michael Bublé, jag läser och kollar på allt jag kommer åt som har med han att göra, jag går in på hans hemsida regelbundet för att liksom kolla läget och i flera veckors tid har det i min kalender stått under 13 april: MICHAELS NYA ALBUM!!!!!!!. så idag när jag hade tillgång till internet på datan så lyssnade jag fint igenom albumet. så jävla nöjd med det, har mina favoriter, men den ultimata, den som jag brast ut "åhh den här" till var something stupid (det är en cover), som kan ha världens mest underbara melodi . jag har gått och drömt och tänkt att han skulle vara perfekt till att göra den här låten, och så finns den med :') finns nog ingen låt jag blir mer lycklig av att höra, den är så himlans underbar, så jävla feelgood och goooooosig. Michaels verison ( som har låtit Reese Witherspoon köra kvinnorösten) finns ej på tuben, men Nicole Kidman och Robbie Williams finns och den är också megamysig, så ni får njuta av den.
Hade jag varit syndig och lagt en kommentar på youtube hade det varit "This song makes me so happy :D :D".
Lyssna och njut, jag vet att ni kommer att lägga av ett smile av 7 sekunders trudilutten i början, det gör jag varje gång, och gör ni inte det så är ni bajskorvar.
Kommentera inlägget här: