NY START IGEN

det är den 5 december 00.46 så det är antagligen varför jag bestämde mig för att göra detta. haha så många beslut jag fattat pga uttråkad. den här gången kör jag inte en ny start igen för att skriva om mina tråkiga dagar utan den här gången har min uttråkadhet som kommer från min arbetslöshet lett till att jag har öppnat kartongen till min kamera för att faktiskt kolla vad som står i användarhandboken och cd-skivorna. jag har så många gånger som många andra bara tagit ut kameran, batterier och laddaren och bara hoppats på det bästa. men nu vill jag faktiskt lära mig. jag blir alltid så trött på mina kameror och var på väg att vilja sälja den här jag har nu för att köpa en ny, och jag har KNAPPT använt den. så jag tänkte att det är lika bra att jag lär mig den istället och tar vara på den.
Så min blogg ska alltså bli som en testsida för foton, redigeringar, nya lärdomar osv. jag skaffar mig en hobby helt enkelt. jag har alltid haft ett intresse för att fota och jag älskar verkligen att göra det, men bilderna hamnar liksom ingenstans. Men innan jag börjar lägga upp bilder seriöst måste jag fixa designen på den här skitbloggen.
TILLS VIDARE.

en peppad dilan som är redo för nya äventyr som ska take her places.. eller bara få henne att sysselsätta sig
Kommentera inlägget här: