A FRESH START

älskar att när man läser bloggnamnet, beskrivningen och rubriken (till detta inlägg) så kanske man förväntade sig en engelskskriven blogg, men hell no. nog att jag flyttar till London om cirkus en månad, men nääj, håller mig till svenska. så namnet, changeofplace, jag vet inte, det ba kom till mig, haha nej ful, men tyckte väl det var passande, inte nog med att jag ändrat bloggplatform eller vad man säger, från blogspot till blogg.se, innan jag flyttar till London så flyttar jag till Stockholm, från min kära hemstad Västerås sen 12 år tillbaka. är ju född här, flyttade till Stockholm när jag var tre, kom tbx till vässan när jag var sju och drar tillbaka med familjen till estockholmo igen. YADAYADA.

Känns som att jag haft tusentals bloggar sen jag började 2008 men jag tror jag stannar här. om ngn vill remenissa så finns den kvar. www.dilanhassanpour.blogspot.com. Ja, och jag heter Dilan, är 19 år gammal, fyller 20 imorn (ÅNGESSSSST).  nu ska jag återgå till att kolla på weeds. todelo.
 
 
jag.
 
Kommentera inlägget här: