FREDAGEN

I flera dagar, nästan veckor så hade vi planerat en utgång och det var allt vi tänkte på när vi jobbade, vi peppade varandra för att orka med att jobba och vi var alla lediga dagen efter den planerade utgången, så detta skulle bli the shiznitt. Och fredagen kom, vi hade planerat att inte dricka vin för det gör vi alltid, nej vi ville ha spritdrinkar. Och nu vi ba "Aldrig. Mer. Sprit.". Alltså vi blev alla packade på två drinkar (typ ingen av oss hade ätit lunch sen ett). Sen begav vi oss ut, fulla och höga på livet. Och vilken kväll/natt/dag. Jag och Therese vaknade upp på ett hotellrum (hahah låter mer hemskt än vad det  faktiskt inte var) gick med våra klackar och klänningar till ett bibliotek (vilket måste sett asskumt ut). Men det var verkligen en av de bästa kvällarna här. En sak som jag märkt dagen efter utgångar om jag jämför med Sverige är att jag aldrig har ångest längre, vilket är underbart. Vet inte riktigt varför jag gjorde ett så långt inlägg om just den här utgången, men den var lite speciell.
 
 
Kommentera inlägget här: