KUKEN BALLEN AROSVALLEN

haha det var väl något man sa för typ hundra år sen om man bodde i vässan? anyways. jag hade ett inlägg i mitt utkast som var typ redo att publiceras med sammanfattning av de senaste veckorna men när jag gick till utkast så fanns den inte där!!!!!!! yey. så får väl skriva om. kör på det vanliga sättet och uppdaterar via det jag hittar i mina mobilbilder.
 
vandrade runt i notting hill/portabello road en dag, själv. älskar att vara för mig själv och det har jag alltid gjort, har märkt det mer här också, är verkligen en ensamvarg, men vill inte göra det till en vana.
 
(fick för mig att postlådan såg ut som en jättestor vattenpost och skulle leka hund) En måndag, tror jag det var, eller tisdag, så bjöd två av våra Hammersmith vänner (Sara och Maja) oss på avonmore på en utekväll i South Kensington, hemvägen var som alltid roligare och det blev ett kärt besök på Tesco, som alltid.
En dag begav jag och Therese oss till Abbey Road och Totally Swedish, på kvällen pubbade vi och på natten gick vi till Tesco, igen.
 
Parkhäng
 

Dagen med ett stort D. James Franco skulle ha boksignering i stan så jag och Norna ba men vi drar in och ser han. tyvärr så var man tvungen att köpa hans bok som kostade typ 80 pund så vi ba nej och gick, vi satte oss vid en trappa i närheten och rätt var det är så kommer James Franco gående och allt jag får ut är ett "hiii?????" och han ba "hey:D:D:D:D". när chocken hade lagt sig så sa jag till norna "men vi går mot den här teatern där jag ska se Daniel Radcliffes pjäs den 7 Augusti, så jag vet vart jag ska gå sen". sen vid teaterns baksida ser vi en kö till något så vi ba hmm undrar vad detta är *ställer oss*. och sen kommer Daniel Radcliffe ut för varje gång efter att föreställningen är slut så kommer de medverkande (som att någon bryr sig om de andra) ut för att signera saker:')
 
sen så har vi ju haft två backpackers på besök, Anna och Amanda, deras sista stopp var London så när de har varit här har vi mest druckit varje dag? haha. körde en afterwork och började redan klockan fem. sen så blev det en utgång på Roxy och så lite pubhäng.

en av punkterna på våran att-göra-lista var att åka på en dagsutflykt till Oxford!! så det gjorde vi och det var verkligen så underbart och mysigt som man föreställer sig att det ska vara i Oxford. det var helt sjukt fint väder och det var bara allmänt underbart. ni ser ju på bilderna hur fantastiskt det ser ut, helt galet. Det var lite kul att vi typ as länge letade efter "Oxford University" och kom sen fram till att alla universiteten i Oxford går under namnet "University of Oxford" så det finns liksom inte ett universitet som heter just "Oxford University".
Det är väl det jag har hunnit göra när jag inte jobbar och sliter. Var ledig typ halva fredag, lördag och nu idag söndag, så i fredags när jag inte hade nycklar hem så gick jag på bio och såg på Pacific Rim, väldigt underhållande faktiskt. och igår var jag i covent garden och sedan på kvällen gick jag therese maja och sara till en pub vid South Kensington. och idag vet jag inte vad vi ska göra, strosa på high street Kensington iaf. HÖRSSSSSSSS.
Kommentera inlägget här: