LÖKIGHETEN

alltså lämnar blöta spår efter mig överallt pga lökar sönder!!! det är typ mellan 29-32 grader varje dag här:)) det är för varmt alltså. det är så ansträngande att ta sig ut, chocken när man kliver ut i portdörren alltså. Anyways. Vi har ju haft besök här på Avonmore Road, av Nornas kära mor, hon är så himla goooo. i söndags bjöd hon oss på asiatisk middag på en restaurang här i närheten. och helvete vad gott det var, hon är ju från Kina så hon visste exakt vad som skulle beställas in, så det blev dumplings, sushi, teryaki lax m.m. himla gott var det. efter maten kilade jag och Emily iväg på bio och såg på World War Z, det var en helt fantastisk bioupplevelse. satt helt fast under två intensiva timmar. Igår så var jag och Therese lediga och då hängde vi med en arbetskamrat till mig, Roberto, vi gick på museum och åt sushi och sedan tog han med oss till ett populär italienskt dessertställe/restaurang, där åt och drack vi gott. sedan slutade dagen på m&m store i picadilly.
Tänkte också nämna att jag har gått och blivit en shopaholic här i London, alltså på riktigt. jag erkänner det, vilket är det första steget liksom? (dock inte så att jag vill ändra på det hahah.. än.) tänkte dela med mig av allt fint jag har shoppat faktiskt, som dokumentation (ni ba jaja whatever "dokumentation", okejrå!! låt mig bara visa allt fint, visst har jag bra fantasi när det kommer till färger?)
 
Kommentera inlägget här: