COMEBA (JA KÄFTEN DILAN DU KOMMER ÄNDÅ INTE SKRIVA PÅ TIO DAGAR IGEN)

Kan jag sluta vara dryg och skriva om comebacks och sen typ skita i det. AJA. skyller på jobbet, Kan inte fatta att det är 12 juni, har verkligen inte varit medveten alls om att juni ens hade börjat. var ledig idag och är ledig imorn vilket passade sig perfekt för att min vän Nathalie (som jag läste engelska med hösten 2012) och hennes kompis kommer hit till london och ska slagga hos oss från idag till imorn. så imorn kan jag ju hänga med de, vare sig de vill eller inte:)) Annars så har jag som sagt jobbat, och inget mer haha. när jag har haft ledigt har jag varit hemma och kollat på serier. men idag så har vi haft en liten hejdådag för Ylva (en tjej i hammersmith) och Cassandra (min roomie) som åker hem till Sverige imorn, sen har jag även reflekterat över hur himla fräsh jag var 2010 vilket har gjort mig helt ångestfylld hahah. alltså åh, har kollat på en bild om och om igen och ba men vafan har hänt nu liksom. sparade bilden och ska ha den som inspo, slut på allt småätande som jag är så himla bra på här i london, ska klippa mig så jag har en och samma hårfärg nu när min dipdye ändå är typ tre cm. och jag ska fan bli fräsh igen!! men mycket av den fräshheten berodde på att jag var brun, det gör fan så jävla mycket. så när solen kommer fram ska jag ut dirr!!
 
En annan grej som hände är om dagen var att jag och Therese pratade om hur vi båda har varit lite "åh vill hem alla verkar ha det så himla mysigt och kul och träffar folk och det är sån fin sommar i Sverige osv" så vi ba men nej vi får inte tänka så, för vi ska ju hem förr eller senare så vi måste ta vara på tiden här, så vi skrev ner saker vi ville göra innan vi åker tillbaka till Sverige igen, och sen när vi är lediga ska vi liksom kolla på vår lista och ba "men det här kan jag ta och göra idag" osv. väldigt bra idé tycker jag. vi har redan planerat in en dag då vi ska ta en dagsutflykt till Oxford (inte oxford street som emily trodde). och annat som står på min lista är bland annat:
  • gå till "the forbidden planet" (en serietidningsaffär)
  • se pjäsen "The cripple of Inishman" med Daniel Radcliffe (!!!) i huvudrollen
  • gå till Royal Academy of Arts
  • gå på någon filmfestival
  • åka till abbey road
  • dagsutflykt till Cambridge
Det gjorde oss faktiskt pepp på att vara kvar här så att vi kan göra alla dessa saker och njuta av den sista tiden vi har kvar (får det att låta som att vi åker hem om två veckor, men är man ledig från jobbet två dagar i veckan så blir det ju typ två och en halv vecka ledigt sammanlagt tills vi åker hem).
Kommentera inlägget här: