LEDIGHETEN..

..börjar nu!! har jobbat klart mina sju dagar i rad som jag har gått och räknat ner på. visste från dag ett att det skulle gå så himla fort och att jag skulle tänka "jahapp det är redan 20 juni" helt sjukt! vad har jag gjort denna månad liksom. men nu är jag ledig fredag och lördag vilket passar sig utmärkt för att min bästa vän Josefine kommer imorgon<333333333 så innan jag ska möta upp henne vid sex så ska jag fräsha till mig ordentligt, har inte tvättat håret på en vecka, hinner på riktigt inte. ska dusha, raka, plocka, smörja, ömsa, grooma, klippa och allt vad man gör. längtar!! ni kan ju bara ana hur konstigt det är från att ha konstant kontakt 24/7 till knappt ingenting alls och speciellt konstigt när man har fyra andra bästa vänner också. jobber går för övrigt bra, trivs så himla bra med mina jobbkompisar och vi har askul ihop, och jag får beröm från alla håll och kanter vilket känns jättebra men också jobbigt för att jag vet att jag ska lämna de. men det ska jag inte tänka på nu! 
Här om dagen köpte jag den första Game of Thrones boken som serien är baserad på "A Game Of Thrones" heter den. har saknat att läsa och vara fast i en värld, senast i läsväg som jag var fast i var hunger games trilogin, vilket var förra året (oj, har jag inte läst sen dess *skäms*) och i tvserie väg var det lost (åh lost<3). 
och apropå tvserier, en av mina favoritskådespelare från en av de bästa tvserien som gjorts har gått bort, James Gandolfini som spelade Tony Soprano i Sopranos. det gjorde så himla ont att höra det, brukar inte alls bli så påverkad av när kändisar går bort, men han var så ung och han hade familj och åh jättetråkigt att höra och sen var han ju en fantastisk skådespelare. nej usch. 
 
AJA det var väl det, en liten uppdatering om vad som pågår. hörs någongång.
Kommentera inlägget här: