MJÄÄÄÄHH...

... lite så känner jag nu. mina fötter är så trötta. jobbar ju fulltid så det blir 8h varje dag förutom två och det känns i fötterna ska ni veta, speciellt när man kommer lhem och landar i soffan. Och ångesten över att jag trodde jag var ledig imorn och jag och therese planerade en parkdag och så såg jag på schemat att jag jobbar imorn 14.00-22.30. hahah fyfan. aja, får parka på tisdag. det är galna tider, men det funkar jättebra, trivs som fan med mina arbetskamrater, alla är så himla roliga och gosiga. Nu ska jag väl inte göra så mycket, ska ta igen det jag missat från youtube, ladda ner musiken jag har shazamat och söka på allt jag skrivit ner i mina mobilanteckningar. JUSTE NOTE TO FUTURE SELF: IGÅR HJÄLPTE DU SARAH DAWN FINER, LILY 
COLLINS OCH JAMIE CAMPBELL BOWER. JAHARÅ!!!
Kommentera inlägget här: