LÖK

det har varit härligt lökarväder i london idag. i tåget påväg till intervjun så var det SMOCKAAAT, alltså min ena hand var på en killes skrev, hans armbåge var på mina bröst, hans jävla kaffekopp var i mitt ansikte, det var en jävla twisterröra, det var fett MYZZZzz. Fick ju inte jobbet, annars hade jag börjat inlägget med
"ÄNTLIGEN ETT FUCKING JOBB!!!!", har en till intervju imorgon, hoppas det går bättre med den, men ska inte ha så höga förväntningar denna gång heller, då blir man inte besviken! men ja jag fick ju inget jobb men jag fick en kompis!! okej inte riktigt, men det var en till svensk tjej där, jättetrevlig, vi bytte nummer så jag bjöd in henne till våran inflyttnings/för/någonting fest som vi ska ha imöra. frida står för pojkarna ;););;)
hade max och viktor på besök för två dagar sen. myz.

en kyrka i närheten av där vi bor. alltså ÄLSKAR arkitekturen här

syndade inne på the body shop idag, men det är så himla billigt så jag var tvungen:(

 vårt neighbourhooood
Kommentera inlägget här: