ÖVERNATTNINGEN

älskar hur allt låter mer dramatiskt när jag sätter -en på slutet i rubrikerna. för så dramatiskt var det inte, sov bara kvar hos min mammas vän från tisdag till onsdag. firade lite nyår (kurdisk/persisk/whatever), det var väl intressant om man säger så (nej det var det inte). idag hade jag en intervju och den här hoppas jag så in i helvete på, men ska som vanligt ej ha så höga förhoppningar, men låt oss säga att jag gråter om jag inte får det här jobbet. så drygt när man inte får veta på plats om man får jobbet eller inte, nu måste jag liksom ha min mobil i handen 24/7 tills på lördag. AJAAAA. Imorgon ska jag träffa Aso(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) har inte träffat henne på cirkus ett halvår sen hon begav sig till sydamerika och levde livet, vi ska se the script och det ska bli så himla mysigt och kul att träffa henne igen! åh längtar verkligen. ska definitivt ta med mig kameran!!  
Kommentera inlägget här: