RUMSKAMRATEN

En av de bästa sakerna med att bo i samma rum som Frida är att hon ganska nyligen har kommit igång med att lyssna på Alex och Sigges podcast så hon sätter på avsnitten genom datorn och låter de spelas ur högtalarna så att jag också kan få ta del av det, för I don't mind, kan lyssna på avsnitten om och om igen utan att tröttna.

Igår så vaknade jag upp i Cassandras säng eftersom att min var ockuperad *hmmfffr*. Jag vaknade och sa till Cassandra "jag ska inte dricka på ett braaa tag" och "kommande helger ska jag bara ligga i sängen och mysa till en film". tre minuter senare får hon ett sms av madde som lyder ungefär "ska vi dricka öl och se vart kvällen tar oss" och jag ba "mmm jaaa det kan vi väl göra", haha. så efter att våra gäster hade åkt hem och vi hade städat och gjort oss i ordning så mötte vi upp Madeleine vid en pub vid hennes område (tar ungefär 15 min att gå dit från oss, så jäla nice) och åt mat och tog en bärtz. kvällen tog oss sedan till en bar a la rockbaren på bmb i Västerås. jag var så jävla trött så allt jag gjorde var att gäspa. men det var en väldigt trevlig kväll ändå. tycker det är så himla mysigt att umgås med de andra svenska töserna.

Idag ska jag kurera mig genom att dricka te, fixa naglarna, tvätta håret, ha inpackning, raka mig, kolla på Seinfeld och förbereda mig mentalt inför en intervju jag har imorgon, ska bli väldigt spännande faktiskt, mina roommates och jag har kommit överens om att det var ett ganska så skumt (men bra!) samtal jag fick i fredags, men kan berätta mer om det imöra.

Kommentera inlägget här: