I SUCK

Kommer inte ihåg vad jag skrev att jag skulle göra men såhär har mina dagar sett ut hittills:
Måndag:dog
Tisdag: dog i chiswick
Onsdag: dog i chiswick
Torsdag: ska träffa en jobbkompis, sen ska jag nog åka till primrose Hill för det har stått på min lista sen jag flyttade hit och sen ska jag väl besöka nya Whole Foods (älskar att jag får mosa in allt på en dag pga sämst) 
Fredag: shoppa och adjömiddag med hammarbrudarna
Lördag: kanske träffa jobbet 
Söndag: brick lane
Måndag: primark!
Tisdag: home sweet home

Gud vilket repetitivt och ruttet inlägg. Jag ska tvinga mig själv att ta med mig kameran imorn. Nu: klippa mig! (Är hos en släkting i chiswick och hon jobbar som frisör och min gamla frisör var ju inte den bästa (min mamma). Ska klippa till luggen och toppa lite. Ser förhoppningsvis ut såhär efter:)) 

Kommentera inlägget här: