SEVEN DAAAYS...

...nej inte riktigt, utan det är åtta dagar, ville få till the ring känslan och känner att jag misslyckades rejält. ANYWAYS. åtta dagar kvar har jag i detta fantastiska land. har inte skrivit här på över tre månader och jag vet att det kommer att ha varit något som jag kommer att ångra (egentligen inte), att jag inte skrev och uppdaterade här så mycket som möjligt så jag kunde komma ihåg något av det jag gjort här även fast jag mest har jobbat, men det har ju också varit kuligt. haha värt att ens ha en blogg när jag ändå ska hem snart till en obefintlig vardag där jag mest kommer att ligga i min säng och ta igen serier/filmer/youtube and what not. men mina västeråsare kanske vill att jag ska fortsätta uppdatera när jag har mitt spännande Stockholms liv (i sängen) ?? Som sagt åtta dagar kvar, och jag försöker att göra saker varje dag, dels för att det ska gå fort och dels för att ha något att göra helt enkelt.
MÅNDAG - dö
TISDAG - kanske åka till det nya wholefoods i richmond
ONSDAG - åka till chiswick bara för att
TORSDAG - dö
FREDAG - middag och shopping med hammarbrudar
LÖRDAG - notting hill eller Camden och kanske bio på kvällen
SÖNDAG - brick lane
MÅNDAG - primark en sista gång
TISDAG - !!!!SVEDEN!!!
 
Det ser väl bra ut? ska bara dö två gånger, det är inte så farligt.
vad mer har hänt då de tre senaste månaderna förutom att jag har jobbat...? känns som att jag bör spara mig tills jag kommer hem så kan jag skriva olika "tema" inlägg för att på sätt uppdatera er och mig själv så jag även har något att göra hemma men känner ni mig rätt så kommer det aldrig att hända :))
TODELOOOOO TILLS NÄSTA GÅNG
 
kan bjussa en bild på mig själv (juste har en ring i näsan)
 
Kommentera inlägget här: